متشکر آقا شهریار انشااا.. Different Level 100% رو ببینیم
فقط یه مشکلی همین ابتدا رو ویرایشگر جدید پاسخ هست که اودش اذیت میکنه(گفتم شاید حساس باشه تو همین تایپیک گفتم)
موفق باشید
متشکر آقا شهریار انشااا.. Different Level 100% رو ببینیم
فقط یه مشکلی همین ابتدا رو ویرایشگر جدید پاسخ هست که اودش اذیت میکنه(گفتم شاید حساس باشه تو همین تایپیک گفتم)
موفق باشید
گاهی سکوت بلندترین فریاد است
و زمان صادق ترین قاضی...
پس در درگاه زمان سکوت میکنیم
شاید
حکمی به نفع ما صادر شود
P A R H A M (14-10-11), Rezasam1 (14-10-11), Shahryar (13-10-11)
कभी हार
دوست عزیز در پست های آتی CKE Editor معرفی میشه و بعدش در مورد مشکلاتش صحبت میکنیم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط designme برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شاد باشید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
designme (13-10-11), P A R H A M (14-10-11), PUMAOC (14-10-11), Rezasam1 (14-10-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks