به عنوان دومین نفر این سال جدید را به همه تبریک میگم!
سال خوبی داشته باشین.
با تشکر.
کاربر شهرسختافزار
به عنوان دومین نفر این سال جدید را به همه تبریک میگم!
سال خوبی داشته باشین.
با تشکر.
God save us everyone,
Will we burn inside the fires of a thousand suns?
For the sins of our hand
The sins of our tongue
The sins of our father
The sins of our young
Armin-N (20-03-08), D J V A H I D (02-12-09), sAsAn.K (20-03-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks