مرسي حامد جان...
همشون قشنگ اند ولي به نظر من FMyBB1 بهتر از بقيه هست...FMyBB2 هم خوبه...
با تشكر
بهنام
BluesimFMyBB
FMyBB1
FMyBB2
MyBBDefault
shahryar
يك قالب جديد نصب شود!
کاربر افتخاری انجمن
مرسي حامد جان...
همشون قشنگ اند ولي به نظر من FMyBB1 بهتر از بقيه هست...FMyBB2 هم خوبه...
با تشكر
بهنام
حرف بهنام 100% تائيد ميكنم هر دو خوبه بخصوص FMyBB1 خيلي خوبه ولي اون يكي هم بدك نيستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط X Ray
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks