شهريار جان زدي توي هدف...
من هم همين مشكل رو داشتم...
با Avant Browser امتحان كردم درست شد...VB هيچ كدوم از اين مشكلات رو نداره...
کاربر افتخاری انجمن
شهريار جان زدي توي هدف...
من هم همين مشكل رو داشتم...
با Avant Browser امتحان كردم درست شد...VB هيچ كدوم از اين مشكلات رو نداره...
कभी हार
درسته!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط X Ray
ببخشید
سعی میشه به زودی اگه بشه به وی بی تبدیل بشه.:167:
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks