با سلام خدمت شهریار
منم تبریک میگم
مثل همیشه یه سوال داشتم
این اعتباری که زیر اسم کاربرها نوشتی یعنی چه؟
(تعجب کردم واسه خودتم اعتبارت صفر بود واسه همین پرسیدم)
با تشکر گیم دیزابنر
کاربر شهرسختافزار
با سلام خدمت شهریار
منم تبریک میگم
مثل همیشه یه سوال داشتم
این اعتباری که زیر اسم کاربرها نوشتی یعنی چه؟
(تعجب کردم واسه خودتم اعتبارت صفر بود واسه همین پرسیدم)
با تشکر گیم دیزابنر
कभी हार
عزیزم به شما هم تبریک میگم امیدوارم شاهد تلاش های بیشتر شما دوستان باشیمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط GAMEDESIGNER
این اعتبار کار ارزشیابی کلی کاربر را توسط کاربر نشان می دهد مثلا : کاربری هر دفعه عمله خاصی را انجام داد چه خوب چه بد با توجه به اون کار شما امتیاز می دین و در کل مشخص می شود اعتبار کاربر
البته این به زودی توسط تیم مدیریت داده می شود
باتشکر شهریار;)
sobhan4752 (07-02-13)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks