سلام :
تو سال های پیش افکار عمومی دنیا و حتی خودروسازان دنیا بر این باور بود که هر چه شاسی و بدنه خودرو محکمتر باشد ، ایمنی بالاتری دارد !
به مرور زمان ثابت شد که این چنین نیست ...
چرا که بدنه قوی در هنگام تصادف قابلیت جذب و دفع نیروی برخورد را ندارد و در نتیجه این نیرو به سرنشینان منتقل می شود ولی در خودرو های روز دنیا پلت فرم خودرو بشکلی ساخته طراحی می شود ک حداکثر جذب و دفع نیروی
برخورد را داشته باشد ...
مثلا شما اگر به اکثر تصادفات محصولات پژو دقت نمایید به این نتیجه می رسید که در تصادف از جلوی محصولات این کمپانی بدرد نخور ! بسرعت پس از جذب شدت نیروی برخورد دسته موتور ها شکسته و موتور به سمت زمین می آید و بقولی موتور می افتد تا از ورود موتور به اتاق جلوگیری شود
برای اکثریت کمپانی های خودرو سازی حفظ جان سرنشین مهمتر از حفظ بدنه اتومبیل است برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوست من که پرشیا دارید خواهش می کنم به هیچ عنوان با این ماشین حرکت های خطر ناک نزنید چرا که بقولی
این ماشین فقط پز هست ... من هم اصلا حرکت نمی زنم چرا که خطر جانیش یک طرف و هزینه پس از تصادف و خساراتش از یک طرف پدر آدم رو در میاره ... یکی از دوستانم با 405 از جلو تصادف کرد حدود 1 میلیون و 200 خرج برداشت ! همین که ببری تعمیرگاه می بینند پرشیاست می خواهن آدم رو لخت کنن برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر خواستید من پایه هستم تو کلوپ خودرو پی سی نتورک هم فعالیت کنم ! تجربیات زیادی دارم !









پاسخ با نقل قول

Bookmarks