یک ترانس فاراتل هم داریم 6000 وات اگر اشتباه نکنم حدودا 100 و خرده ای در آمد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید اون محافظ ها فقط برای کنترل ولاژ هستن و صرفا کار دیگه ای انجام نمیدن برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط murizaki_2000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks