محافظ 16 آمپر 4500 تومن ؟؟؟!!! نه این محافظها اصولا" فقط ولتاژ رو کنترل می کنند و توان خاصی ندارند ..... یه سمپل از برق شهر می گیرند و با ولتاژ رفرنس خودشون مقایسه می کنند و تا یه مقدار اختلاف قابل قبول رو به خروجی منتقل می کنند و بالاتر یا پایین تر از اون رو رد نمی کنند .......
یک ترانس فاراتل هم داریم 6000 وات اگر اشتباه نکنم حدودا 100 و خرده ای در آمد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید اون محافظ ها فقط برای کنترل ولاژ هستن و صرفا کار دیگه ای انجام نمیدن برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید