وحید جان نارحت نشی ولی اگر من جای همین پروفسور غیبی بودم به کلاسم راهت نمی دادم ! (حالا خوبه نیستم ! خیلی شانش آوردی ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید )
اینو واسه این میگم که اول باید روی مطلبی که شنیدی کامل فوکوس بدی (اصلا دیدی یه وقت اشتباه متوجه شدی ! ) بعد بیای تو فروم مطرح کنی تا استاد هم به هر حال یه وقت ضایع نشه ! البته تقصیر استاد هم بوده که بدون دلیل این حرف رو زده !
در مورد اون لیست هم فکر کنم اگر برعکس بشه صحیح ترترتره ! Oops !







پاسخ با نقل قول
Bookmarks