منظور از دستگاه ECU همونه که در دیاگ ماشین استفاده میشه؟
مگه خرابی زیادی دارن این دستگاه ها ؟
کاربر شهرسختافزار
منظور از دستگاه ECU همونه که در دیاگ ماشین استفاده میشه؟
مگه خرابی زیادی دارن این دستگاه ها ؟
ecu همون کامپیوتر ماشین هست به اصطلاح بازاریشبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط tanshat برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خرابی بله هست .
HEXATOR (29-03-15), M3RS4D 50062 (27-03-15), tanshat (27-03-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks