سلام ..
من هم با نظر وحید موافق هستم.
در نهایت هدف این تاپیک چیست ؟ و چه خواهد شد زمانی که به هزاران سوال رسیدیم ؟
سلام ..
من هم با نظر وحید موافق هستم.
در نهایت هدف این تاپیک چیست ؟ و چه خواهد شد زمانی که به هزاران سوال رسیدیم ؟
کاش به زمانی برگردم
که تنها غم زندگی ام
شکستن نوک مدادم بود...
PCN Exclusive User
D J V A H I D (25-01-10), Ghalb_e_siyah (23-08-11), hassanshaikhi (25-01-10), HoSsEiN.iR (25-01-10), javadshahvand (25-01-10), ViViD (25-01-10)
عضو VIP شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ViViD برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Xtreme برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاملا حرفهای شما تائید میشه ... منم به صورت کلی نظر خودم رو به طور کاملا سطحی بیان کردم ... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Ghalb_e_siyah (23-08-11), ViViD (25-01-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks