درود.
وقتی که دیسک داخل درایو باشه بهتر کار میکنه . در ضمن کیس هم دارای درپوش اپتیکار هست .
مدل : DVD RW HP 1270
درود.
وقتی که دیسک داخل درایو باشه بهتر کار میکنه . در ضمن کیس هم دارای درپوش اپتیکار هست .
مدل : DVD RW HP 1270
کاربر شهرسختافزار
تسمه جلوی درب رو باید تعویض کنیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط professional007 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks