سلام :
فلش رو به USB هاي جلو کيس نصب مي کني ؟
يک بار برو تو بايوس ...
مادربرد ها هميشه در حالت ديفالت ، دو USB رو غير فعال مي کنند .
شما فلشت رو به بالاترين USB روي مادربرد بزن .
کاربر شهرسختافزار
سلام :
فلش رو به USB هاي جلو کيس نصب مي کني ؟
يک بار برو تو بايوس ...
مادربرد ها هميشه در حالت ديفالت ، دو USB رو غير فعال مي کنند .
شما فلشت رو به بالاترين USB روي مادربرد بزن .
کاربر شهرسختافزار
سلام
متاسفانه همه usbها این پیغام رو می دن و با همون usbکه scanner رومی شناسه و کار می کنه برای فلش هم همین پیغام رو می ده ,جریان اینه که من اول windowsxpرو نصب کردم و همکارم با یه سری ترفند windows 98 رو روی کامپیوتر نصب کرد ممکن که اشکال از اینجا باشه؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks