چون قدیمی هست ، باید با استفاده از دکمه روی کیس ریست و یا خاموش بشه
کاربر شهرسختافزار
چون قدیمی هست ، باید با استفاده از دکمه روی کیس ریست و یا خاموش بشه
کاربر شهرسختافزار
ولی دوست عزیز تا چند وقت پیش ریست میشد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط javadshahvand برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks