راهی هست که بشه از دوربین برای این کار استفاده نکنیم؟اخه دوربین امانت بوده ومن اونو برگردوندم به صاحبش ودر حال حاضر فقط 2تا MiniDVDدارم
کاربر شهرسختافزار
راهی هست که بشه از دوربین برای این کار استفاده نکنیم؟اخه دوربین امانت بوده ومن اونو برگردوندم به صاحبش ودر حال حاضر فقط 2تا MiniDVDدارم
عضو VIP شهرسختافزار
شرمنده دیگه من فقط این راه رو بلد بودم... چشام آب نمیخوره راه دیگه ای باشه.چارش دوربینشه و یک عدد کارت 1394 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط satelliteir برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks