با شرکت گرین که تماس گرفتم گفتن که چون دمای محیط یکم زیاد شده ممکنه دلیلش این باشه یا چون روی حالت pwm هست. فن رو از روی حالت خودکار برداشتمش و گذاشتم روی ۱۰۰درصد اما دما تغییر نکرد.از خمیر سیلیکون و روش نصب مطمئنم. البته تو اتاق الان کولر روشن نیست و نسبت به زمستون خوزستان چند درجه دما بالاتره.ممکنه دلیلش همین باشه؟
اگه خود خنک کننده مشکل داشته باشه چطور میشه تشخیص داد چون داره مرتب کار میکنه و حداقل از نظر ظاهری سالمه!






پاسخ با نقل قول
Bookmarks