یعنی باید هم دمای بیکاری هم دمای لود صددرصد چقد پایینتر از نوتوس ۲۰۰ باشه؟
کاربر شهرسختافزار
یعنی باید هم دمای بیکاری هم دمای لود صددرصد چقد پایینتر از نوتوس ۲۰۰ باشه؟
حداقل 6 تا 7 درجه کمتر باشه . غیر از این یا خنک کننده اشتباه نصب شده یا خمیر فاسده یا مشکلی در خنک کننده است .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط a27f87 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks