خوبه ولی متاسفانه توی مشخصاتش زده MAX 2 Amperبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط am2 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
خوبه ولی متاسفانه توی مشخصاتش زده MAX 2 Amperبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط am2 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
دوست من مشکلی نیست اون ماکس هم یعنی حداکثر شدت جریان مصرفی مودم پس شما اگه یه 5 امپر همبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Firebirds برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بگیری به شرطی که ولتاژ شما هم خوانی داشته باشی مشکلی برای دستگاه به وجود نمیاره به عبارتی شدت
جریان خروجی از منبع رو بار یا همون مودم تعیین میکنه مهم اینکه از 2 امپر کمتر نباشه.
کاربر شهرسختافزار
به نظر من اون ماکس یعنی حداکثر شدت جریان مجازی که شما میتونید به دستگاه بدیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط +makintash برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
WL-520GU: DC Output: +5V with max. 2A current Note: Use only the adapter included in the package. Using other adapters may damage the device.
بیان یه سری بزنیم به فیزیک دبیرستان
جریان را تعریف کردیم : I= Q/T ( مقدار بار عبوری در واحد زمان )
و بار را هم تعریف کردیم : Q= n.e ( تعداد الکترون های گذرنده از واحد سطح )
خوب فرض کنید مقاوت دستگاه ما حداکثر توانایی گذر دهی 2 آمپر را داشته باشد و حالا ما بیام آمپر را زیاد کنیم در نیجه با این کار بار عبوری در واحد زمان را که از مقامت عبور میکنه افزایش دادیم که با این کار تعداد الکترون ها رو که در واحد زمان از مقاوت عبور میکردند افزایش دادیم که همه اینا در آخر نتیجه میده که مقاومت مون داغتر بشه که اینم باعث میشه عمر مفید دستگاه کم بشه و سریع تر بسوزهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
لازم دیدم این موضوع را برای شما روشن کنم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Firebirds برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوست من اگه تو دبیر ستان در مورد قانون اهم خونده باشی بر طبق قانون اهم جریان خروجی از منبع مستقیما
مربوط میشه به مقدار بار شما در دو سر خروجی حالا اگه یه منبع 12 ولتی 36 واتی داشته باشی یه بار 6 اهمی
بیاری تو خروجی منبع ،یعنی بر طبق قانون اهم :
V:R*I
W:V*I
I:V/R
I:w/R*R
در نتیجه مقدار جریان خروجی منبع برابر با 2 امپر هست حالا اگه این بار از مقدار 6 به 3 بیاد مقدار جریان خروجی 3 امپر میشه.
موفق باشی
کاربر شهرسختافزار
دوست من ولتاژ این سوئچینگ 5 هست و آمپر اون 3 هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Firebirds برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یعنی آمپر مجاز اون 0تا 3 هست
اگه مصرف کننده شما 5 ولت باشه حداکثر از مصرف کننده ائی میتونید استفاه کنید که 15 وات باشه حال اگه این مصرف کننده 2 وات هم باشه فرقی نمیکنه چون ولتاز ثابته و جریان کمتری استفاده میکنه
نکته آخر
اکسس پوینت شما کمتر از 10 وات هست
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks