این هم گالری اماتوری من:http://www.pbase.com/behrang/root
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
این هم گالری اماتوری من:http://www.pbase.com/behrang/root
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط CROSSHAIR در تاریخ 28-05-08 انجام شده است
EVGA Classified E760
Intel core i7 920 D0
DOMINATOR GT 2000 C8
VGA:2X MSI HD 5970 QuadFire
X-FI Titanium Fatal1ty Champ1on
CM HAF 932 BLACK RED MOD
ENERMAX REVOLUTION 1250W
कभी हार
بهرنگ جان خوش حالم که به این تاپیک اومدی اما لطف کن آخرین عکس هایی که میگیری را در img.shahrsakhtafzar.com یا ... آپلود کنی و عکس بگذاری و به صورت تک تک نه لینک گالری هدف بچه ها گذاشتن عکس هست که بچه ها مستقیم بتونند ببینند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط CROSSHAIR برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ممنون
شهریار برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
arven_andomil (31-01-10), CROSSHAIR (06-06-08)
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks