آره
واقعا حیفه که فقط تو ژاپن باشه
فکر کنم این گوشی چند ماه قبل از k850 تولید شده بود
اگه اینو وارد بازار جهانی میکردن همون موقع دیگه نوکیایی ها حرفی نداشتن واسه گفتن
(همین الانم ندارن :D)
کاربر شهرسختافزار
آره
واقعا حیفه که فقط تو ژاپن باشه
فکر کنم این گوشی چند ماه قبل از k850 تولید شده بود
اگه اینو وارد بازار جهانی میکردن همون موقع دیگه نوکیایی ها حرفی نداشتن واسه گفتن
(همین الانم ندارن :D)
Mehdi_Full (18-12-07)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks