آقا چجوری بگم میشه برادر میشه... من خودم رو 100 تا گوشی امتحان کردم خیالت راحت باشه هیچ مشکلی پیش نمی اد فقط تنها مشکلش اینه که....صدای گوشیت زیاد میشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط bill geits برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با تکر از ماماجو ولی من با این برنامه کار نکردم و این تاپیک فقط در مورد setools هستش در ضمن با خوده setools میشه نوع cid رو تعیین کرد .به همین راحتی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mamajo32 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید









پاسخ با نقل قول


Bookmarks