سلام
اینجا کسی w950 داره؟ یا داشته؟ میخوام بدونم کیفیت صدا و بلندیش چه جوریه؟
کاربر افتخاری
سلام
اینجا کسی w950 داره؟ یا داشته؟ میخوام بدونم کیفیت صدا و بلندیش چه جوریه؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks