سلام دوستان ... یه سوال فوری
دوست من یه W810 داره که یه مشکلی براش پیش اومده :
وقتی باهاش عکس میگیره پیغام Saving ظاهر میشه ولی بعدش سریع میره دوباره روی خود دوربین ، یعنی عکس رو Save نمیکنه ...
البته این مشکل توی فیلمبرداری وجود نــداره
یه بار هم ریست کلی کردیم مشکل حل نشد ...
به نظر شما مشکل از کجاست و راه حلش چیه /؟







پاسخ با نقل قول
Bookmarks