سلام دوستان ... یه سوال فوری

دوست من یه W810 داره که یه مشکلی براش پیش اومده :

وقتی باهاش عکس میگیره پیغام Saving ظاهر میشه ولی بعدش سریع میره دوباره روی خود دوربین ، یعنی عکس رو Save نمیکنه ...
البته این مشکل توی فیلمبرداری وجود نــداره

یه بار هم ریست کلی کردیم مشکل حل نشد ...

به نظر شما مشکل از کجاست و راه حلش چیه /؟