مبارک باشه آقا مهدی
من هم از این مدل خیلی خوشم میاد مخصوصا" چنروز پیش تو فروشگاه باهاش وررفتم عاشقش شدم
ولی!!!....................... قیمتش کمی گرونه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مبارک باشه آقا مهدی
من هم از این مدل خیلی خوشم میاد مخصوصا" چنروز پیش تو فروشگاه باهاش وررفتم عاشقش شدم
ولی!!!....................... قیمتش کمی گرونه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهر سختافزار
ممنون پویا جان:34:برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط pooya007
خب قابل نداره پویا جان من و تو نداریم داداشی:23:
قیمتش بله یه مقدار گرونه اما وقتی میخریش قیمتش رو فراموش میکنی:20:
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks