XPERIA X1 یک نمونه خاص هستش در سونی اریکسون و نوکیا نمونه ای مشابه آن نداریم
قیمت جهانی آن چند هست؟
کاربر شهرسختافزار
XPERIA X1 یک نمونه خاص هستش در سونی اریکسون و نوکیا نمونه ای مشابه آن نداریم
قیمت جهانی آن چند هست؟
کاربر شهرسختافزار
در قدرت و سخت افزار این مدل از سونی اریکسون شکی نیست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط red_waves برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی قبول کنیم ویندوز موبایل هنوز نواقصات زیادی داره مثلا استفاده از رم زیاد این سیستم عامل
و در gsm arena
در مقایسه دو مدل جدید از i900 , htc گفته شده بود گوشی های زیادی با مشخصات عالی در راهند
و ویندوز موبایل هم نسخه جدیدی ممکنه برای این مدل از گوشی ها عرضه کنه
دوم هم هنوز نرم افزار ها بخوبی سیمبیان در این گوشی ها وجود نداره هر چند بعضی ها خیلی بهتر از سیمبان هستند
من بودم بهترین گوشی وکاربردی ترینش فعلا همین n95 8gb است با افت قیمت عالی و ساپورت کامل نوکیا فعلا بی رقیبه حتی در بازار خارج وداخل انتخاب میکردم .با این که n96 وجود داره ولی با سخت افزار مشابه n70 قدیمی چیزی برای گفتن نداره از جبهیه نوکیا
5800 هم برای نوعی تمرین گوشی لمسی نوکیا در بازار حضور داره وداره امتحان پس میده
اگه واقعا کسی می خواد هزینه ای اندازه نوت بوک به گوشی بده بنظر من کمی صبر کنه برنده تره
هم نوکیا مواردی در استین داره ممکنه از جبهیه سیمبیان رو کنه مثل n97 که پردازنده و رم ورام هنوز فاش نشده ولی دیگه فکر نکم برای 32 گیگ حافظه اشتباه بکنه وسخت افزاری ضعیف ارائه بده
و هم ویندوز موبایل که داره سیر تکاملی سریعتری رو طی میکنه نسبت به گذشته.
با تشکر
آخرین ویرایش توسط CROSSHAIR در تاریخ 09-01-09 انجام شده است
EVGA Classified E760
Intel core i7 920 D0
DOMINATOR GT 2000 C8
VGA:2X MSI HD 5970 QuadFire
X-FI Titanium Fatal1ty Champ1on
CM HAF 932 BLACK RED MOD
ENERMAX REVOLUTION 1250W
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks