هر کی n79 خریده پشیمون شده
خودم هم از اون دسته از کسانی بودم که این گوشی بیخود را گرفتم.
این گوشی روزی 8 یا 9 بار هنک میکنه . اینو باید بگم که فنلاندیش اینطوره خدا به داد بقیه اش برسه
دوربینش هم خیلی خیلی ضعیفه
بهتون توصیه میکنم که این گوشی رو نخرید چون پشیمون میشید
n78 خیلی بهتره