برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط behnammazi
سلام
آقا كسي مي دونه اين گوشي چه تاريخي مياد تو بازار؟
این گوشی در حال حاضر در خارج از کشور موجود هست...
قرار هست تا هفته آینده به ایران هم وارد بشه...
لطفآ اگر کسی اینو دید حتمآ یه خبری به من بده...چون من بد جوری منتظرشم...:97:
با تشکر
بهنام