برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Emperatour
Nokia_My_Life عزیزم. جیگرم دعوا که نداریم. بعدشم من میگم نیومده. تو میگی تو فلان جا گفتن اومده . خوب منم گفتم اگه اومده بگو بیارن. مگه پیسی مرجعه؟ من همین الان از علادین اومدم . امروز 3 بهمن. نیومده. حالا اگر کسی میگه اومده آدرس بگیر ازش ماهم بریم ببینیم. اگر هم مواردی باشه که دیده شده رجیستر نشده و قاچاقی بوده 100%
اقا خوب منم با شما دعوا ندارم
ما نوکرتم هستیم :17:
چشم میپرسم اگه گفنت کجا دیدن میام میگم
راستی یکی N95 رجیستر مخابرات رو تو علاالدین دیده بود :14::83: