Nokia_My_Life عزیز !
اگر دوست دارید بحث کنید و محیط سالم باقی بمونه باید احترام و حرمت دیگر دوستان را هم نگه دارید . لطفا دیگه تکرار شه !

بحث در مورد گوشی و ... عادی هست اما قبلش باید محیط دوستانه و مودبانه ای باشه ...

موفق باشید
شهریار