Nokia_My_Life عزیز !
اگر دوست دارید بحث کنید و محیط سالم باقی بمونه باید احترام و حرمت دیگر دوستان را هم نگه دارید . لطفا دیگه تکرار شه !
بحث در مورد گوشی و ... عادی هست اما قبلش باید محیط دوستانه و مودبانه ای باشه ...
موفق باشید
شهریار
कभी हार
Nokia_My_Life عزیز !
اگر دوست دارید بحث کنید و محیط سالم باقی بمونه باید احترام و حرمت دیگر دوستان را هم نگه دارید . لطفا دیگه تکرار شه !
بحث در مورد گوشی و ... عادی هست اما قبلش باید محیط دوستانه و مودبانه ای باشه ...
موفق باشید
شهریار
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks