پس خوبه از دوبی بگیریم ؟
نه ؟
کاربر شهرسختافزار
پس خوبه از دوبی بگیریم ؟
نه ؟
کاربر افتخاری انجمن
به نظر من الان قيمتش در ايران مناسبه...خيلي گرون نيست كه بخواهيد از دوبي بياريد!در ضمن اگر از دوبي بياريد ممكنه مشكل رجيستر و ... داشته باشه...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط king_and_king
با تشكّر
بهنام:83:
N73 این قیمت ها !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط king_and_king
نه موریک ادیشن :83:
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks