رنگش مشکی نبود؟ مطمنی موزیک نبود؟( غیر معمولی و موزیک چیزی ندیدم)
کاربر شهرسختافزار
سلام
من تو بازار تو نمونه دیدم البته Music Edition رو نمیگم
یکی که با کارت 64 و دوربین دوم عرضه شده
دومی با کارت 512 و دوربین دوم هم نداره ساخت فنلاند هم هست
میخواستم ببینم این دومی تقلبی هستش یا نه
ممنون
حق آب و گل داره
کاربر شهرسختافزار
اره Music Edition نبود
کسی اطلاعی داره بگه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks