اقا بهنام میبخشید که زیاد از شما سوال میکنم فقط میخواستم بدونم این prodct cod را چند بدم مال من n73 08 هستش ظمنا اقا بهنام این عکس را چه جورری تو سایت انداختی میشه به منم یاد بدی منم ارور برنامه را اینجا بذارم؟
کاربر شهرسختافزار
اقا بهنام میبخشید که زیاد از شما سوال میکنم فقط میخواستم بدونم این prodct cod را چند بدم مال من n73 08 هستش ظمنا اقا بهنام این عکس را چه جورری تو سایت انداختی میشه به منم یاد بدی منم ارور برنامه را اینجا بذارم؟
کاربر افتخاری انجمن
خواهش مي كنم...بپرس!:21:برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohammad177
يه ليست بود كه تمام اين كد ها رو داشت...من مي گردم برات پيداش مي كنم...:23:
اول يه عكس از صفحه مي گيري(با زدن كليد Prt-sc بالاي Insert) بعد توي يه برنامه مسه پينت Paste مي كني...و بعد آپلود ميكني و لينكش رو مي زاري اينجا...
موفق باشي
بهنام:83:
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks