واقعا عکسهایی که با P990 گرفته شده کیفیتشون عالیه با اینحالی که اتوفکوس هم نداره
این قضیه در مورد دبلیو 850 که اتوفکوس نداره کاملا صدق میکنه
عضو VIP شهر سختافزار
واقعا عکسهایی که با P990 گرفته شده کیفیتشون عالیه با اینحالی که اتوفکوس هم نداره
این قضیه در مورد دبلیو 850 که اتوفکوس نداره کاملا صدق میکنه
****************
P990 اتوفوکوس دارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mehdi_MaX برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
C U L8R
اقا شرمنده من خیلی خوب اپلود کردن بلد نیستم به همین خاطر اینجوری شدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط jaSt 4 mi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
-------------------------------------------------------------------
پست شما رو پاک کردم تو یه پست جدید لینک عکس رو دوباره وارد کنید
برای وارد کردن عکس از دکمه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید استفده کنید
آخرین ویرایش توسط Pooya007 در تاریخ 30-08-07 انجام شده است
عضو VIP شهرسختافزار
Nokia 5700 XpressMusic
اين عكس رو از ديوار خونمون گرفتم !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Shahryar (19-10-09)
عضو VIP شهرسختافزار
SonyEricsson K810
هنگام مسافرت از داخل ماشين گرفتم ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
D J V A H I D (10-02-10), Shahryar (19-10-09)
عضو VIP شهرسختافزار
SonyEricsson W810
جشن تولد يكي از افمايل (جمع مكسر فاميل برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید )
D J V A H I D (10-02-10), Shahryar (19-10-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks