اینا که همش کپی گوشیهای دیگه هستن !!!!!
کاربر افتخاری
اینا که همش کپی گوشیهای دیگه هستن !!!!!
کاربر افتخاری
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدهیچ نو اوری توشون به کار نرفتهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arven_andomil برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر افتخاری انجمن
نه!این طور هم نیست به نظر من...!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arven_andomil برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
طراحی A10 و A20 انصافآ عالیه...!سعید جان هم میگه که گوشی های خوبی هستن...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
King of the Arcade
Leader of Leaderboard
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks