چه اروری میده ؟ .. حتی شرکت های بزرگی چون مایکروسافت هم برنامه هاشونو با برنامه های ساخت ستاپ ، ستاپ میکنند .. یکی 2 فایل مخصوص هم نیست که شما بگین اونارو کپی میکنم .. شما باید از برنامه های ساخت ستاپ استفاده کنید .. برای ویژوال بیسیک بهترین برنامه InstallShield هست که فایل پروژه رو میگیره و تمامی فایل های موردنیاز رو همراه ستاپ کپی میکنهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط jafari5259 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول


Bookmarks