مهراد جان فکر نمی کنم مشکل بشه بهش گفت .
اگه مشکل بود مطمئنا رفع شده بود تا حالا .
Firefox هم همینطوری Save می کنه عکس ها رو .
SSA Super V.I.P
مهراد جان فکر نمی کنم مشکل بشه بهش گفت .
اگه مشکل بود مطمئنا رفع شده بود تا حالا .
Firefox هم همینطوری Save می کنه عکس ها رو .
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
Administrator
چرا مشکله!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sAsAn.K برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
توی بتای ورژنهای قبلی هم همینطور بود
با اومدن فاینال حل میشده این مشکل همیشه ( چه جمله بندی! )
فایرفاکس مشکل ذاتی دارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید (شوخی)
سپاس
57 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 57 میهمان)
Bookmarks