اونوقت توی این عکس Firefox سطح امنیتش از IE کمتره و با Safari مساویه ؟!
فکر کنم بر عکس باشه ، یعنی اونی که خطش کمتره بهتره .
اینطور نیست ؟
و یا اینکه آپرا امنیت خودش رو در سطح پایینی دونسته .
یا اینکه اپرا امن ترینه ؟!
هیچ کدوم با عقل جور در نمیادا .
جریان چیه ؟







Bookmarks