کیهان جان خوش اومدید به جمع اپرایی ها ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بچه ها لطفا بگید که از چه ورژنی از اپرا استفاده میکنید
من خودم 9.23 استفاده میکنم و در کنارش 9.5 بتا هم دارم
شما هم بگید
سپاس
Administrator
کیهان جان خوش اومدید به جمع اپرایی ها ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بچه ها لطفا بگید که از چه ورژنی از اپرا استفاده میکنید
من خودم 9.23 استفاده میکنم و در کنارش 9.5 بتا هم دارم
شما هم بگید
سپاس
Emperatour (19-02-08)
81 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 81 میهمان)
Bookmarks