چطور میتونم از قابلیت ویرایشگر Wysiwyg تو انجمنهای فارسی از اپرا استفاده کنم ؟ از آخرین ورژن اپرا استفاده میکنم اما نمیدونم چرا این امکان تو اپرا نیست ؟
مثلا وقتی میخوام یه کلمه رو بولد کنم دو طرفش [/b] میزنه بجای اینکه خود کلمه رو مستقیم بولد کنه
تشریف ببرید به آموزش مهراد جان :

داغ داغ : آموزش طرز استفاده از ادیتور WYSIWYG فروم در Opera

اپرای من جدیدا زیاد هنگ میکنه!
مخصوصا وقتی right click میکنم، واقعا نمیدونم چرا!

به علاوه

میخام ویندوزه عوض کنم، bookmark امو بک آپ گرفتم بقیه چیزارو چیکار کنم؟
منظور از بقیه چیزا چیست ؟! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید