IE8 دو تا ویژگی داره که بزرگ مونده:
1. سازگاری با صفحات وب
2. امنیت

در باقی موارد بنظر من حرفی برای گفتن نداره.
من شخصا از فایرفاکس خیلی خیلی راضی ام