IE8 دو تا ویژگی داره که بزرگ مونده:
1. سازگاری با صفحات وب
2. امنیت
در باقی موارد بنظر من حرفی برای گفتن نداره.
من شخصا از فایرفاکس خیلی خیلی راضی ام
کاربر شهرسختافزار
IE8 دو تا ویژگی داره که بزرگ مونده:
1. سازگاری با صفحات وب
2. امنیت
در باقی موارد بنظر من حرفی برای گفتن نداره.
من شخصا از فایرفاکس خیلی خیلی راضی ام
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks