Dark Devil جان انگیزت از رای دادن به Netscape چی بود ؟!؟!؟
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
SSA Super V.I.P
Dark Devil جان انگیزت از رای دادن به Netscape چی بود ؟!؟!؟
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mohammad amin (03-03-08)
به نظر من فایر فاکس و اوپرا خوب هستن درمورد IE هم خوبی فایرفاکس همینه که با اون میشه با IE هم کار کرد ( IE Tab )
کاربر شهرسختافزار
فقط فايرفاكس و سافاري شااااخ!
Internet Explorer 7 از همشون بهتره و همه چیز رو ساپورت می کند ولی تنها مشکلش برا دانلودرش که فایرفاکس هم خوبهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
این تاپیک داشت بو می کرد گفتم Up ش کنم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخه دیگه کی از این عتیقه استفاده می کنه. قراره IE رو جز عجایب هفتگانه جهان بذارند چون خیلی احمقه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدInternet Explorer 7 از همشون بهتره و همه چیز رو ساپورت می کند ولی تنها مشکلش برا دانلودرش که فایرفاکس هم خوبهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
الان به نظرم دور دوره Apple Safari هست با اون سرعت بی نظیرش! شخصا باهاش خیلی حال می کنم ولی این FireFox 3.2PreBeta نمیذاره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
من هم Safari 4.5 Final رو نصب کردم و سرعت بالایی هم داره اما یکی از قابلیتهای اپرا که من رو معتاد خودش کرده قابلیت ذخیره تب ها هنگام بستن مرورگر هست. کسی میدونه همچین قابلیتی رو میشه به سافاری هم اضافه کرد یا نه؟
راستی آمار رو نگاه کنید ، اگه یه نفر دیگه هم به اپرا رای بده با ff هم امتیاز میشن!
کاربر شهرسختافزار
opera رو دوست دارم بخاطر سادگی و سریع بودنش!
firefox رو دارم ولی برای من تو سرعت و کارایی بیشتر از ie ارزش نداره!
عضو VIP شهرسختافزار
بهتره تجدید نظر کنی چون فایرفاکس از این مرورگر زغالی زمین تا آسمون فرق داره!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط kamy02000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
FireFox هم قابلیت ذخیره تب رو داره. Safari هم احتمالا داره باید یکم بیش تر باهاش ور برم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Computex برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
D J V A H I D (14-06-09)
کاربر شهرسختافزار
پس بی زحمت اگه پیداش کردین یه ندایی هم به ما بدین!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ™Ali برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ممنون...!
آخرین ویرایش توسط Computex در تاریخ 13-06-09 انجام شده است
عضو VIP شهرسختافزار
حتما عزیزبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Computex برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دیروز یه گزینه به اسم Recovery Tabs آورد نمی دونم چجوری اومد ولی تب هایی که قبلا باز کرده بودم رو آورد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Computex (15-06-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks