راستی اگه میشه لینک آوانت بروزر رو هم بزارین
ممنون
میلاد
راستی اگه میشه لینک آوانت بروزر رو هم بزارین
ممنون
میلاد
कभी हार
بیا عزیزم این هم لینک آوانت آخرین ورژن :برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Quick
لینک تاپیک
باتشکر شهریار:23:
خب مشخصه دیگه فقط اینترنت اکسپلورر...
Administrator
علت ؟!؟!!؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط lovergod14loversand برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
فقط فایر فاکس
ایم مرورگر یه بار تمام زندگی منو به خاطر آی کیو بالای سازندگانش نجات داد!
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
پر سرعت ترین opera
ولی به نظر من IE
من خیلی باهاش راحتم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks