به نظرم فایرفاکس مرورگر خوبی بود! نسخه های جدیدش دائماً Crash می کنه و کاربر رو خیلی اذیت می کنه. Chrome رو به دلیل قابلیت سینک شدن با Gmail ترجیح میدم. حیف که هنوز قابلیت Work Offline رو نداره...
عضو VIP شهرسختافزار
علی جان من با فایرفاکس توی ویندوز 64 خیلی مشکل داشتم نمیدونم از خود فایر فاکس بود یا از اپلیکشنهائی مثل فلشبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ™Ali برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به هر حال ویندوز 32 ریختم کل مشکلاتم با فایرفاکس حل شد
*MoJtAbA* (12-08-13), ™Ali (27-07-13), M3RS4D 50062 (02-02-15)
عضو VIP شهرسختافزار
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله. درست می فرمایید. من چون نمیخوام ویندوزم رو عوض کنم از Waterfox / 64bit استفاده می کنم که بهینه سازی های لازم رو روش انجام دادند.
M3RS4D 50062 (02-02-15), nima_hl (05-08-13), ولید (11-10-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks