در واقع در این صورت یه مدت بدون سیستم هستم. به قول شما مشکل حادی نیست و حتی قبلترش هم من با وجود این مشکل، سنگین ترین ویدیوها رو باهاش رندر کرده بودم و مشکلی نبوده.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MSI support برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با این اوصاف هدف از مطرح کردنش این بود که گفتم شاید یه دلیلی یا تنظیماتی باشه که بشه اصلاحش کرد.
در کل ممنون بابت وقت با ارزشی که گذاشتین. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید





پاسخ با نقل قول

Bookmarks