خیلی ممنون از راهنماییتون، یه سوال داشتم، اگه فرکانس رم ها رو یه مقداری بالا ببریم از تو بایوس، مثلا فرکانس رو از 3000 به 3200 تغییر بدیم میتونه رو کارت گرافیک تاثیری داشته باشه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MSI support برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







Bookmarks