این رو هم اضافه کنم که توی تست فارمارک و بازی اولش یه مقدار کم شطرنجی میشه و بعدش گیر میکنه و از نرم افزار یا بازی میاد بیرون
کاربر شهرسختافزار
این رو هم اضافه کنم که توی تست فارمارک و بازی اولش یه مقدار کم شطرنجی میشه و بعدش گیر میکنه و از نرم افزار یا بازی میاد بیرون
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks