ببخشید . شما فن های کیس کولر مستر رو هم وارد کردید ؟؟
کاربر شهرسختافزار
ببخشید . شما فن های کیس کولر مستر رو هم وارد کردید ؟؟
Avajang e-Support
با سلام خدمت شمابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط viper95 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عذرخواهی بابت تاخیر در پاسخگویی
در حال حاضر شرکت آواژنگ برنامه ای برای ورود خنک کننده های کیس ندارد . در صورت موجود شدن به شما اطلاع میدهیم .
با تشکر
AMD>INTEL (24-06-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks