TaX
آیا یه سوال شاید بی ربط باشه ولی همین جا بپرسم :
فناوری توربو بوت به صورت پیش فرض روی I7-4790 فعال هست ؟ یا باید تنظیمات خاسی براش انجام بدی ؟
کاربر شهرسختافزار
TaX
آیا یه سوال شاید بی ربط باشه ولی همین جا بپرسم :
فناوری توربو بوت به صورت پیش فرض روی I7-4790 فعال هست ؟ یا باید تنظیمات خاسی براش انجام بدی ؟
قابلیت توربو بصورت اتوماتیک فعال هست و در صورت نیاز به سرعت پردازش بیشتر فعال میشود .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehrad.s برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Admiral_Hunter (08-06-15), mehrad.s (08-06-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks