ضمن تشکر ازآقایان مرصاد وبهادری فر. پس کاملترین آنها که هم از نسل شبکه مخابراتی 3و4 پشتیبانی میکند وهم سیم کارت روی آن نصب میشود مدل apple ipad air 4g میباشد؟ آیا صفحه نمایش اینها ریتینا میباشد یا اینکه فقط آن mini2 ریتینا است ؟
کاربر شهرسختافزار
ضمن تشکر ازآقایان مرصاد وبهادری فر. پس کاملترین آنها که هم از نسل شبکه مخابراتی 3و4 پشتیبانی میکند وهم سیم کارت روی آن نصب میشود مدل apple ipad air 4g میباشد؟ آیا صفحه نمایش اینها ریتینا میباشد یا اینکه فقط آن mini2 ریتینا است ؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks