حالا قابل ویرایش هست ولی همچنان مشکل چاپ پابرجاست یعنی وقتی چاپ میکنی مقداری از عکس رو چاپ میکنه و همون اوایل چاپ رو نصفه رها میکنه پایینش هم لینکی رو که گذاشتم مینویسه .موندم این دیگه چجورشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Labyrinth برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks