چون بعضی از آموزش ها ساده هست نیازی به گذاشتن عکس ندیدم.
در آموزشهایی که احتیاج بود حتما عکس گذاشته میشود.
عضو VIP شهرسختافزار
چون بعضی از آموزش ها ساده هست نیازی به گذاشتن عکس ندیدم.
در آموزشهایی که احتیاج بود حتما عکس گذاشته میشود.
जीवन एक धोखा है.
PSLover (22-11-07)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks